4 rzeczy, które Twoja mała firma może zrobić dla innych

4 rzeczy, które Twoja mała firma może zrobić dla innych

Jeśli jesteś właścicielem małej firmy, możesz podjąć kilka kroków, aby pomóc innym, szerzyć radość i cieszyć się zarówno oszczędnościami podatkowymi, jak i korzyściami marketingowymi dla małych firm.

Przekaż konserwy lokalnej organizacji charytatywnej.

Tak wiele osób chce chociaż raz miłego, gorącego posiłku. Zastanów się, czy Twoi pracownicy rzucą się na pudełko dobrych produktów w puszkach. Następnie przynieś je do lokalnego banku żywności. Możesz być w stanie odpisać taką składkę na zeznaniu podatkowym, jeśli dostarczysz wystarczającą ilość żywności i przekażesz ją kwalifikującej się organizacji charytatywnej lub organizacji non-profit.

Sprawdź: Biuro księgowe Bydgoszcz

Podaruj klientowi darmowy posiłek

Załóżmy, że prowadzisz warsztat samochodowy lub sklep stacjonarny oferujący zabytkowe płyty winylowe. Zastanów się nad zorganizowaniem konkursu, w którym Twoja mała firma rozda w pełni wyżywienie kolacji z okazji Święta Dziękczynienia. Możesz zorganizować konkurs na firmowej stronie na Facebooku, a klienci będą publikować to, za co są wdzięczni. Następnie możesz wybrać najlepsze zgłoszenie i wręczyć nagrodę temu klientowi. Oczywiście można to również uznać za koszt firmy, który można odliczyć od podatku IRS.

Wolontariuszka w lokalnej jadłodajni

Zbierz pracowników swojego małego biura w weekend i udaj się do lokalnej jadłodajni. Te miejsca nigdy nie odrzucą wolontariuszy. Może to być fantastycznym wydarzeniem integracyjnym i sprawi, że poczujesz, że naprawdę zmieniasz swoją społeczność, wyciągając pomocną dłoń do mniej szczęśliwych.

Zachęcaj pracowników i klientów do dzielenia się tym, za co są wdzięczni

To może wydawać się oczywiste, ale zastosuj to. Zachęć swoich pracowników, aby rozmieścili wokół Twojego sklepu stacjonarnego tablice wyjaśniające, za co są wdzięczni. Zrób to samo dla wszystkich klientów. Można to również zrobić w mediach społecznościowych i możesz powiązać to ze swoją strategią marketingową w mediach społecznościowych małej firmy. Wszystkim nam trzeba przypominać o pozytywnych rzeczach w naszym życiu.